OBOWIĄZUJĄCY OD 1 LIPCA 2024 ROKU
Niniejszy regulamin określa zasady, warunki i sposób w jaki właścicielka strony i sklepu internetowego urbanmagia.com (zwanego dalej „urbanmagia.com”), prowadząca działalność pod nazwą M.O.C- KATARZYNA DOROTA-ŁUCZYN i numerem NIP 7122766669 (zwana dalej „M.O.C”), prowadzi sprzedaż z wykorzystaniem strony urbanmagia.com i marki własnej Urban Magia, oraz określa zasady i warunki świadczenia drogą elektroniczną usług nieodpłatnych przez M.O.C.
1. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa – dostarczenie Klientowi przez M.O.C Towaru określonego w Zamówieniu złożonym przez urbanmagia.com, za pośrednictwem Dostawcy.
3. Dostawca – InPost S.A., Orlen Paczka lub Poczta Polska.
4. Hasło – indywidualnie określony przez Klienta ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta Klienta w urbanmagia.com.
5. Klient – podmiot usług świadczonych przez M.O.C drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
6. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Konto Klienta – funkcjonalność urbanmagia.com, uruchomiona na rzecz Klienta przez M.O.C, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.
8. Login – indywidualne oznaczenie Klienta, wymagane wraz z Hasłem do złożenia zamówienia w urbanmagia.com.
9. M.O.C – działalność gospodarcza prowadzona pod nazwą M.O.C- KATARZYNA DOROTA-ŁUCZYN i numerem NIP 7122766669, adres poczty elektronicznej: kontakt@urbanmagia.com.
10. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
11. Polityka Prywatności – polityka prywatności serwisu urbanmagia.com dostępna na stronie urbanmagia.com, która określa zakres oraz sposób przetwarzania danych osobowych Klientów, stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.
12. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu urbanmagia.com.
13. Rejestracja – procedura określona w Regulaminie, wypełnienie, której wymagane jest dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności urbanmagia.com.
14. Towar – produkt oferowany przez M.O.C za pośrednictwem urbanmagia.com.
15. Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
16. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, drogą elektroniczną, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron i na zasadach określonych w Regulaminie, wiążąca Klienta i M.O.C.
17. urbanmagia.com – strony internetowe, pod którymi M.O.C prowadzi sklep internetowy.
1. M.O.C posiada wszelkie prawa do urbanmagia.com, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej i treści prezentujących usługi i produkty na urbanmagia.com.
2. Korzystanie z treści, wzorców i formularzy na urbanmagia.com może następować wyłącznie w sposób określony przez M.O.C i zgodny z Regulaminem.
3. M.O.C udostępnia urbanmagia.com jako system teleinformatyczny za pośrednictwem sieci Internet na wszelkich urządzeniach z dostępem do sieci internet obsługujących popularne przeglądarki internetowe, w każdym kraju i o każdej godzinie.
4. M.O.C zastrzega, że dostępność do urbanmagia.com może być czasowo ograniczona z przyczyn niezależnych lub wyniku prac nad rozwojem technicznym urbanmagia.com, a o tym drugim przypadku Klienci zostaną poinformowani.
5. urbanmagia.com nie może być wykorzystywane przez Klientów lub osoby trzecie do przesyłania treści nawołujących do przemocy lub nienawiści, naruszających dobra osobiste, złośliwego oprogramowania oraz spamu.
6. Korzystanie ze urbanmagia.com odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym przez M.O.C w Regulaminie.
7. Klient jest uprawniony do korzystania ze urbanmagia.com wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie treści i funkcji urbanmagia.com w celu prowadzenia przez Klienta działalności komercyjnej lub takiej, w której wyniku M.O.C doznałaby jakiekolwiek uszczerbku.
8. Korzystanie ze urbanmagia.com oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z Treścią Cyfrową zawartą na urbanmagia.com, z zastrzeżeniem wyrażonym w postanowieniach § 3 niniejszego Regulaminu.
9. Zalecane wymagania techniczne umożliwiające korzystanie z urbanmagia.com to przeglądarka internetowa w wersji z roku 2023 lub późniejszej, z włączoną obsługą języka Javascript.
10. W celu złożenia Zamówienia w Urbanmagia.com oraz w celu korzystania z usług dostępnych na urbanmagia.com, Klient musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.
11. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują zagrożenia przejęcia ich danych lub inne szkody wynikające z działania w internecie osób i grup o charakterze przestępczym (takie jak aktualne programy antywirusowe i aktualne wersje systemu operacyjnego).
12. M.O.C wdraża na urbanmagia.com zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem z urbanmagia.com oraz przed zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem bez pozwolenia treści zawartych na urbanmagia.com. Klienci zobowiązani są do powstrzymania się od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia tych zabezpieczeń.
1. Aby utworzyć Konto Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji, przy czym Rejestracja nie jest konieczna do składania zamówień w urbanmagia.com.
2. Aby wypełnić formularz rejestracyjny Klient musi wyrazić zgodę na korzystanie z jego danych przez przeglądarkę, której używa, w stosownym do tego zakresie.
3. Aby dokonać Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony na urbanmagia.com i skorzystać z funkcji przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego drogą elektroniczną tak, aby M.O.C otrzymała wpisane w formularz dane.
4. Podczas Rejestracji Klient ustala Hasło.
5. Wypełniając formularz rejestracyjny Klient powinien zachować poniższe zasady: a. Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego, chyba że pole jest opcjonalne. b. Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć Klienta i być prawdziwe.
c. Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityki Prywatności, oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego.
d. Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na zasadach, w zakresie oraz w celach określonych w Polityce Prywatności. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do Rejestracji i założenia Konta Klienta.
e. Klient oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego, powinien wyrazić wolę zawarcia umowy o świadczenie droga elektroniczną na jego rzecz przez M.O.C usługi prowadzenia Konta Klienta, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta.
6. Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
a. przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
b. otrzymaniem przez M.O.C upoważnienia Klienta do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta oraz wyrażeniem zgody na przekazywanie przez M.O.C na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
c. Administratorem danych osobowych użytkowników urbanmagia.com w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest M.O.C do której należy urbanmagia.com. Pełna informacja dotycząca przetwarzania przez M.O.C danych osobowych Klientów zawarta jest w Polityce Prywatności dostępnej na urbanmagia.com.
7. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej potwierdzenie Rejestracji przez M.O.C. Z tą chwilą Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta, i dokonywania zmian danych przekazanych podczas Rejestracji danych (za wyjątkiem Loginu) oraz uzyskuje możliwość korzystania z pozostałych usług oferowanych przez M.O.C za pośrednictwem urbanmagia.com.
8. Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia M.O.C o utracie dostępu do swojego Konta Klienta na rzecz osób nieuprawnionych.
1. Informacje zawarte na urbanmagia.com stanowią zaproszenie do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. M.O.C zapewnia, że Klient może składać zamówienia w urbanmagia.com przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, za wyjątkiem czasu, gdy urbanmagia.com jest niedostępna z powodów niezależnych lub prac technicznych.
3. Klient składa zamówienie, wybierając odpowiednie polecenie na urbanmagia.com i Towar, którym jest zainteresowany na urbanmagia.com, a następnie po skompletowaniu całości zamówienia i wskazanie sposobu Dostawy oraz płatności, przez wysyłkę formularza zamówienia do M.O.C przez wybór odpowiedniego polecenia w formularzu zamówienia. Przed wysyłką zamówienia do M.O.C podawana jest cena łączna wybranych Towarów, łączny koszt wybranego sposobu Dostawy oraz wszelkie inne ewentualne koszty związane z realizacją zamówienia, i są to koszty brutto, jakimi będzie obciążony składający zamówienie Klient.
4. Klient składa zamówienie również nie wskazując prezentowanego na urbanmagia.com Towaru, lecz korzystając z formularza o nazwie Pomocnik Intencji, poprzez który wskazuje, jaki Towar ma zostać przygotowany przez M.O.C na jego wyrażone w formularzu życzenie.
5. Klient prowadzący działalność gospodarczą może zgłosić prośbę o fakturę i M.O.C na życzenie Klienta wystawi fakturę potwierdzającą zakup dokonany na urbanmagia.com.
6. Złożenie przez Klienta zamówienia, o którym mowa w ust. 3 i 4 powyżej, oznacza, że M.O.C jest podmiotem złożenia oferty zawarcia Umowy Sprzedaży. M.O.C potwierdza wpłynięcie tak złożonej oferty drogą mailową.
7. Do zawarcia Umowy sprzedaży dochodzi w momencie przyjęcia oferty zawarcia Umowy Sprzedaży przez M.O.C, tj. w momencie potwierdzenia Klientowi przez M.O.C, że zamówienie zostało przyjęte i zostało przekazane do realizacji. M.O.C przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
8. M.O.C zastrzega sobie prawo niezrealizowania zamówienia lub jego części w przypadku braku zamówionego produktu, o czym Klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub drogą mailową.
1. Ceny na urbanmagia.com zmieszczone przy danym Towarze:
a. stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich;
b. nie zawierają kosztów Dostawy;
c. nie zawierają ewentualnych opłat celnych.
2. Ostateczną ceną wiążącą strony umowy sprzedaży jest cena Towaru przedstawiona na urbanmagia.com na formularzu zamówienia w momencie składania zamówienia przez Klienta.
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia aktualizowana jest każdorazowo po dodaniu do Zamówienia przez Klienta Towaru, dokonaniu przez Klienta wyboru formy Dostawy oraz określeniu przez Klienta formy płatności.
4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a. przelew bankowy albo płatność za pomocą karty kredytowej realizowane poprzez zewnętrzny system płatności (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez M.O.C potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji oraz po otrzymaniu przez M.O.C informacji z systemu o dokonaniu płatności przez Klienta);
b. bezpośredni przelew bankowy z konta bankowego Klienta na konto, które M.O.C poda w potwierdzeniu Zamówienia.
c. voucher Podaruszka.
5. M.O.C zamieszcza na urbanmagia.com informację o terminie realizacji zamówienia gotowych Towarów. Jeśli w zamówieniu znajdują się Towary mające rożny czas realizacji zamówienia, zamówienie zostanie wysłane, gdy wszystkie produkty zostaną skompletowane.
6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
7. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę po odebraniu i w celu przyspieszenia ewentualnej reklamacji zobowiązuje się udokumentować jej stan zdjęciowo.
8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru w miejscu ustalonym dla danego Klienta przez M.O.C.
9. Fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary M.O.C przesyła drogą mailową.
1. M.O.C. odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy. Odpowiedzialność ta ogranicza się do umyślnego wyrządzenia szkody i rzeczywistych strat Klienta-Przedsiębiorcy.
2. M.O.C. zapewnia Dostawę Towaru bez wad i odpowiada za wady fizyczne i prawne (rękojmia). W przypadku wady:
a. Klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy, chyba że M.O.C. niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni Towar na wolny od wad lub usunie wadę.
b. Klient może żądać wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, chyba że wybrany sposób jest niemożliwy lub wymaga nadmiernych kosztów.
c. Koszty naprawy lub wymiany ponosi M.O.C.
d. Klient dostarcza wadliwy Towar na adres M.O.C. (w przypadku Konsumenta, M.O.C. pokrywa koszt dostarczenia).
3. M.O.C. odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem 2 lat od wydania Towaru:
a. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru przedawnia się po roku, ale nie wcześniej niż po 2 latach od wydania Towaru.
b. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy lub obniżyć cenę z powodu wady.
c. Termin do odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny biegnie od chwili bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
1. Reklamacje dotyczące Towaru lub realizacji Umowy należy zgłosić pisemnie adres kontakt@urbanmagia.com, by otrzymać adres wysyłki reklamowanego towaru.
2. Reklamowany Towar Klient dostarcza lub przesyła na adres M.O.C na swój koszt, który zostanie pokryty przez M.O.C w przypadku uwzględnienia reklamacji.
3. Produkt reklamowany musi być czysty, zapakowany i zabezpieczony.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji: M.O.C zapewnia naprawę, wymianę lub zwrot kosztów.
5. Reklamacja może być zgłoszona również wyłącznie drogą elektroniczną na adres kontakt@urbanmagai.com i powinna w takim przypadku zawierać dokładny opis zgłaszanego problemu, nazwę Towaru, datę zakupu, dane kontaktowe Klienta, które były użyte w realizacji Zamówienia, a dokumentacja zdjęciowa jest preferowana dla przyspieszenia procesu reklamacyjnego.
6. M.O.C. rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego Towaru lub kompletnego elektronicznego zgłoszenia reklamacji i udzieli odpowiedzi.
i Dochodzenia Roszczeń – Platforma ODR
1. Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich).
2. Europejska platforma ODR ma za zadnie usprawnienie niezależnego, bezstronnego, przejrzystego, skutecznego, szybkiego i sprawiedliwego pozasądowego rozstrzygania przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
3. Adres internetowy, pod którym dostępna jest platforma ODR: ec.europa.eu/consumers/odr. 4. Adres poczty elektronicznej M.O.C do kontaktu z Klientami: kontakt@urbanmagia.com.
5. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny – obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie.
6. M.O.C wyraża zgodę na korzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami.
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą, który zawarł Umowę Sprzedaży niezwiązaną bezpośrednio z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą,, może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny (art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), na zasadach opisanych w niniejszym paragrafie. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym trybie rozpoczyna się w momencie otrzymania przez Klienta zamówionego Towaru.
2. Oświadczenie odstąpienia od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór jest dostępny na urbanmagia.com. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim M.O.C przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. M.O.C ma obowiązek niezwłocznie, nie poźniej niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. M.O.C może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych
od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Klient może zwrócić Towar w wybrany przez siebie sposób.
7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez M.O.C, M.O.C nie jest zobowiązana do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
9. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że M.O.C zaproponowała, że sama odbierze Towar.
10. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
13. Koszt zwrotu Towarów w przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży ponosi Klient.
14. M.O.C dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
15. W przypadku zapłaty przy użyciu vouchera Podaruszki, Klient w ramach zwrotu poniesionych kosztów otrzymuje nowy voucher Podaruszki.
16. M.O.C może dokonać potrącenia wierzytelności przysługującej mu z tytułu zmniejszenia wartości Towaru będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru z płatnością zwracaną w związku z odstąpieniem przez Klienta od umowy.
17. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, przy zawarciu której Klient skorzystał z kodu zniżkowego, użyty kod zniżkowy nie podlega zwrotowi.
18. M.O.C nie oferuje Klientom możliwości wymiany Towaru wolnego od wad na inny Towar, gdyż każdy Towar ma unikalny charakter. W takim przypadku Klient powinien odstąpić od Umowy Sprzedaży obejmującej Towar niespełniający oczekiwań w ustawowym terminie i ponownie złożyć Zamówienie – na Towar zgodny z preferencjami Klienta.
19. W przypadku, gdy po upływie terminu na odstąpienie od umowy, o którym mowa w § 9 ust. 1 powyżej Klient skorzysta z uprawnień wynikających z rękojmi za wady Towaru (§6 Regulaminu), a M.O.C wymieni Towar na wolny od wad i doręczy Klientowi tak wymieniony Towar, Klientowi nie przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, o którym mowa w §9 ust. 1 powyżej.
20. 1W przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy w sytuacji, o której mowa w ust. 17 powyżej i odesłania Towaru, M.O.C wezwie Klienta do odbioru Towaru w terminie 14 dni. W przypadku bezskutecznego upływu zakreślonego tak terminu RISK będzie uprawniony do obciążenia Klienta obowiązkiem poniesienia opłat z tytułu bezumownego przechowywania Towaru albo kosztów odesłania Towaru do Klienta przesyłką pocztową lub kurierską.
1. M.O.C świadczy nieodpłatnie na rzecz Klientów, drogą elektroniczną i z wykorzystaniem urbanmagia.com, następujące usługi:
a. Pomoc przy składaniu Zamówienia;
b. Prowadzenie Konta Klienta;
c. Newsletter.
2. Usługi wskazane w ust. 1 powyżej świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
3. M.O.C zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
4. Usługa pomocy przy składaniu Zamówienia dostępna jest dla wszystkich użytkowników urbanmagia.com.
5. Usługa Prowadzenia Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych § 3 Regulaminu.
6. Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas Rejestracji aktywuje odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym i wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzysta formularz zapisu na newsletter udostępniony na urbanmagia.com lub przekaże dla M.O.C swój adres email podczas wydarzenia organizowanego przez M.O.C oraz wyrazi zgodę na korzystanie z usługi.
7. Po zapisaniu na newsletter Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany przez niego potwierdzenie otrzymania wypełnionego formularza przez M.O.C, wraz z przekierowaniem na urbanmagia.com, za pomocą którego Klient jest zobowiązany potwierdzić wolę skorzystania z usługi.
8. Warunkiem rozpoczęcia świadczenia usługi Newstletter jest dokonanie potwierdzenia przez Klienta woli skorzystania z usługi.
9. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez M.O.C, na adres poczty elektronicznej danych Klientów, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych aktywnościach, produktach lub usługach w ofercie M.O.C oraz informacje związane z działalnością, którą prowadzi M.O.C.
10. Newsletter przesyłany jest przez M.O.C do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji. 11. Każdy Newsletter kierowany do Klientów zawiera, w szczególności:
a. informację o nadawcy;
b. wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki;
c. oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
12. Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a wypisując się z subskrypcji przez użycie odpowiedniej funkcji w treści Newslettera lub wysłanie wiadomości elektronicznej na adres kontakt@urbanmagia.com.
13. Klient, który dokonał Rejestracji, może samodzielnie usunąć Konto Klienta lub zgłosić takie żądanie do M.O.C, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez M.O.C, może ono zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.
14. M.O.C jest uprawniona do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na jej szkodę lub szkodę innych Klientów, nawoływania do nienawiści lub przemocy, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa zgłoszonymi przez instytucje Rzeczypospolitej powołane do przeciwdziałania przestępczości, szpiegostwu oraz terroryzmowi.
15. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych wyżej przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych.
16. M.O.C zawiadamia Klienta o zamiarze zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wyprzedzeniem 3 Dni Roboczych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym, za wyjątkiem stanu wyższej konieczności.
1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na urbanmagia.com i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy sklepu internetowego urbanmagia.com.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony urbanmagia.com.
3. Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez M.O.C na stronie głównej urbanmagia.com wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej
urbanmagia.com przez okres co najmniej 10 kolejnych dni roboczych, zaś Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni przez M.O.C poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
4. Poinformowanie o zmianie Regulaminu w sposób określony powyżej nastąpi nie poźniej niż na 7 dni roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu, obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie M.O.C w ciągu 7 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy o świadczenie usług elektronicznych z zastrzeżeniem zachowania wszelkich praw nabytych przez strony.
5. Wszystkie zamówienia przyjęte przez M.O.C do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym z mediacji. Aby skorzystać z mediacji należy zapoznać się najpierw z listą stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych, która udostępniana jest przez Prezesa właściwego Sądu Okręgowego. Dla miasta Kraków lista mediatorów znajduje się pod adresem: https://www.krakow.so.gov.pl/listy-mediatorow,m,mg,37,235.
7. Regulamin obowiązuje od dnia 01.07.2024.
kontakt@urbanmagia.com
+48 66 111 52 72